vrijdag 22 mei 2015

Twintig random feitjes over mij!


Ein-de-lijk ben ik tevreden met de lay-out van mijn nieuwe blog: Stripes, Squares and Me! Ik begin met plezier aan het schrijven van mijn eerste artikel! Ik heb er best wel lang over nagedacht.. Wat is nu een leuk onderwerp om mee te beginnen?! Je moet natuurlijk niet meteen een slechte indruk van jezelf geven ;)

Omdat dit mijn eerste artikel is op mijn nieuwe blog, vond ik het wel een leuk idee om iets over mijzelf te schrijven. Persoonlijk vind ik de kleine (geheime) feitjes van andere blogg(st)ers het leukst! Zo leer je de mensen, die je volgt, steeds een beetje beter kennen en merk je dat zij ook blunders maken en herkenbare probleempjes hebben.. Daarom heb ik besloten om twintig random feitjes over mijzelf op te schrijven!

Laat ik maar eens gaan beginnen..
  1. Ik ben echt chocolade verslaafd! Het maakt niet uit of het wit, melk of puur is.. I don't care! Het is allemaal chocolade ;)
  2. Ik houd van grote mokken thee, maar koffie is natuurlijk ook goed! En in de winter chocolademelk met slagroom. Mmmm..
  3. Op vreemde mensen maak ik soms best wel een rustige of verlegen indruk, maar mijn vrienden en vriendinnen weten dat ik best wel gek kan doen en veel blunders maak..
  4. Ik ben best wel lang, 1 meter 82 om precies te zijn.
  5. Ik heb puntjes gezet in de volgende zin.. Daarom heb ik besloten om ... random feitjes over mijzelf op te schrijven! Ik weet nog niet hoeveel feitjes dit in totaal gaan worden..
  6. Als ik een tosti eet, eet ik het met veel mayonaise..
  7. Ik draag lenzen en heb daarnaast ook een bril..
  8. Ik heb niet echt een bepaalde kledingstijl. Ik houd in de winter van lange, wollen vesten en in de zomer van leuke, kleurige jurkjes.. 
  9. Ik ben al in verschillende landen en steden geweest, maar Rome blijft toch echt mijn favoriet! 
  10. Een slechte eigenschap deze keer.. Ik haal alleen de roze  snoepjes uit de snoeprol Fruit van Mentos.. 
  11. Watermeloen ijs is op dit moment een van mijn favorieten.
  12. Ik houd van lezen! Het maakt niet uit bij welk genre het boek hoort!
  13. Creatief bezig zijn is echt een hobby van mij.. I love washi-tape! 
  14. Binnenkort hoop ik naar Engeland te gaan en ik kan niet wachten tot het zover is!
  15. Tegenwoordig heb ik weinig motivatie voor school..
  16. Ik ben een echte zonaanbidster..
  17. Ik hoop volgend jaar examen te doen en ik zal het eerlijk toegeven.. Ik ben nu al bang voor mijn toekomstige examen wiskunde en biologie..
  18. Ik ben al heel vaak begonnen met een dagboek, maar ik vergeet het gewoon na een paar dagen. Ik heb een hele stapel met notitieboekjes, die maar voor een deel vol geschreven zijn.. 
  19. Sporten is niet echt mijn ding, maar nu hebben we met gym lessen zelfverdediging en dat is echt zo leuk om te doen!
  20. Mijn lievelingsvak is geschiedenis.. Dit kun je raar vinden, maar ik houd gewoon van al die oude verhalen en feitjes.. 
Dit waren dan de twintig random feitjes over mij!

Zitten er herkenbare dingen tussen?

Liefs,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten